Geen reis, wel nieuwe avonturen. - Reisverslagen van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu Geen reis, wel nieuwe avonturen. - Reisverslagen van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

Geen reis, wel nieuwe avonturen.

Mijn leven nadat ik mijn havo diploma in ontvangst heb genomen.

Klaar met school en vrij om te gaan en staan waar ik wil. Te doen wat ik wil doen, en de kansen te pakken die op mijn pad komen.
Ik hou van schrijven en dat is precies waarom ik (opnieuw) mijn verhalen ga delen op 'waarbenjij.nu'.
De vele uren in de trein vulde ik met niksen, mensen observeren en uit mn neus eten. Maar dat is verleden tijd.
Ik ga me nuttig maken en een nieuw verhaal schrijven over mijn o zo spannende leven ;).

Veel liefs, Hanna

Recente Reisverslagen:

Hanna

Instagram: hannaverhees

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26609

Voorgaande reizen:

09 Januari 2012 - 21 Januari 2012

CALIFORNIA RULES.

29 Juni 2012 - 30 November -0001

Geen reis, wel nieuwe avonturen.

Landen bezocht: