CALIFORNIA RULES. - Reisverslagen van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu CALIFORNIA RULES. - Reisverslagen van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

CALIFORNIA RULES.

Hai, lieve vrienden en familie die mijn reis op deze manier gaan volgen.

Ik sta op het punt een reisje te maken met het hele CosmoGirl team (voor de mensen die dat nog niet helemaal door hadden).

Ik ben van plan (ga proberen) een reisdagboek bij te houden via mijn Blackberry. Ik hoop dat dit gaat lukken!

Vandaag is het 6 januari, nog 3 dagen voor vertrek. De zenuwen beginnen toch wel een beetje te komen, ook wel logisch want dit word mijn eerste échte reis alleen!

Gelukkig ligt m'n koffer al (bijna) ingepakt naast mijn bed, en de nieuwe digitale camera is ook al gekocht, dikke truien gaan mee, en esta formulier ligt al een week in mn tasje. No need to worrie.

Het gaat helemaal goed komen! En ik heb er keiii-veel zinin. LA here i come.
Tot gauw!

Dikke Kus Hanna

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2012

dag 12. avontuur is over.

20 Januari 2012

Dag 12, airport chillings.

20 Januari 2012

Dag 12-1=11

19 Januari 2012

openbare liefde

18 Januari 2012

dag 10, last but not least.
Hanna

Instagram: hannaverhees

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26609

Voorgaande reizen:

09 Januari 2012 - 21 Januari 2012

CALIFORNIA RULES.

29 Juni 2012 - 30 November -0001

Geen reis, wel nieuwe avonturen.

Landen bezocht: