dag 1. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu dag 1. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

dag 1.

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

09 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Hallo LA, hallo 23 graden, hallo blauwe lucht, hallo beach, hallo zwembad, hallo zonnebril, hallo palmbomen, hallo wifi, hallo lekker leven!

Whoop whoop.
We zijn veilig en wel aangekomen in LA. Na een 11uur durende vlucht, waarin ik 5 verschillende films heb gekeken, 2 series heb gezien, 4 keer naar de wc ben gelopen om mn benen te strekken, praatjes te hebben gemaakt met onze gang-pad-buren, uit het raam te hebben gekeken voor mooie uitzichten, en extra langzaam onze maaltijden hebben opgegeten zodat de tijd sneller voorbij zou gaan. Pfoe, het was me een reis! Maar dan hebben we ook wat. Voor de eerste nacht slapen we in een chique hotel, het zal je doen denken aan iets mexicaans, dus de crew kreeg al zinin buritto's (of hoe je dat ook schrijft), meteen iedereen wifi aan en facebook checken.. 18 mails, 12 facebook-meldingen, 4 pings, en 6 whatsapp's. Nou, dat kon mijn blackberry niet aan. Dus die schrok ervan, en moest even van de schik bijkomen. Nu doet hij het weer als nieuw, en kan ik een berichtje schrijven voor een update :).
Onze hotelkamer is grandioos luxe! 2 kingsize bedden voor de modelletjes. waar we vannacht als roosjes op gaan slapen!! Dat is zeker.
Nu even douchen, en daarna wedstrijd wie er als eerste in het zwembad ligt. Aan de overkant is starbucks, dus die gaan we ook wel even testen natuurlijk!
Nouuu tot laterrr, ik spring gauw onder de douche, 5 uur vliegen in joggingspak word je niet frisser op. Nog een keer heel erg bedankt voor alle lieve reacties overal!!
Kusjessss Hanna

• 09 Januari 2012 - 23:46

Jante:

Whoo super Hanna geniet er lekker van!!! Ben benieuwd naar je foto´s van je nieuwe camera, met alle dingen die je mee maakt!!! Ga je morgen al shooten???? dikke kus liefs uit ook het zonnige Gran Canaria

• 10 Januari 2012 - 15:40

Grolse Senioren:

Lieve HANNA,
    De temperatuur in "Het Wilde Westen"is benijdenswaardig. Het is in het kikkerlandje een graad of 7 bij licht mistig weer. Geniet van de blauwe luchten en de zon. Gaan jullie morgen "werken"?
    Een knuffel van
    oma en opa

• 10 Januari 2012 - 17:12

"De Moeder Van"...:

Belangrijk bericht van Hanna: De USA WIFIverbinding doet raar...verslag ineens weg, wel on line maar geen reactie kunnen geven op FB e.d. maar allemaal liefs. Ze gaan nu de camper op halen en dan kan de trip beginnen.
    XXXXXX ook namens Hanna