dag 5/6. Friday 13th + better series. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu dag 5/6. Friday 13th + better series. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

dag 5/6. Friday 13th + better series.

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

14 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Pfoe, we survived friday 13th. (Nu is het 17.49, en ik vind dat de dag wel Een beetje over is). Ik had eigenlijk zo goed als vrij! Smorgens even shooten, smiddags bijslapen, want van lange dagen word je moe! Je voelt onbewust nog ergens een nederlands ritme, dus als je dan terug telt naar nederlandse tijd om 8uur savonds klopt het wel dat je moe begint te worden!
We staan bijna elke dag 5uur op, en als we geluk hebben mogen we 'uitslapen'. Betekend: wekkertje op 6uur/half7.
Once again: goodlife. Maar ik zeur niet! Het is zo leuk hier, en ik verbaas me elke dag weer over de mooie bergen en verschillende uitzichten.
Vanavond vroeg naar bed! For sure.
En morgen eerst een bikini shootje rocken. 8 bladzijden dus dat komt wel goed! Daarna zetten we volle vaart naar San Fransisco. Het is 8uur rijden vanaf hier, en daar hebben we (als het goed is) tijd om te shoppen!

Oh, weer een plan-change: nu is het 18.26 nog steeds 14 januari, en we rijden echt bijna over DE San Fransisco brug: THE GOLDEN GATE. Wowieeee, echt zo vet!
Al die lichtjes. Dat ik dit nu mag mee maken, nu, en ce moment.

We hebben de hele dag gereden, door de bergen en hebben alles gezien. Van sneeuw tot zon, van bergen tot platte land. En geluncht in echt een leuk dorpje:Plimeth (volgens mij schrijf je het zo?) Op 2,5 uur afstand van SF.

Ik maak allemaal foto's van alle lichtjes die je ziet, en de mooie zonsondergang vanuit de camper. Ondertussen ben ik naast de driver gekropen en hebben toffe gesprekken over van alles.

Het woord van de week is toch wel 'LOF IT' echt funny hoe dat elke keer weer word herhaald. Kijk woestijn: 'lof it'. Aan je rechterhand is San Fransisco: 'Lof It'

Met deze camper door de files heen komen, en tussen andere auto's proppen is een hele 'bevalling' zoals Dim het noemt. Hij heeft wel gelijk, poe hee, wat een lastig werkje, dit ding is denk ik 10 meter lang?? Als het niet langer is.

Volgens de tomtom hebben we de bestemming bereikt.. We staan laat maar zeggen naast een kerk aan de snelweg.. Lijkt niet echt op een camp-side.

Jeeejjj, omg omg, we staan gewoonbijna op 3 meter in het zand. We horen en voelen de wind, we zien de golven op het strand spetteren en ruiken de lucht van zout gemengt met alle andere san fransisco luchten.

Much love, xxxxxxxxxx

• 15 Januari 2012 - 08:21

Fleur:

Hannaaaa!
    Wat een super verhalen allemaal. Je kunt wel schrijfster en model worden. Echt wat een geweldige ervaringen. Ik ben super benieuwd naar de real life stories en kan niet wachten totdat we weer een keer met zijn allen wat gaan doen zodat ik alles in detail mag horen. We volgen je hier thuis op de voet. En zijn super trots op je. Geniet nog van alles en vooral van San Fransisco!

Hele dikke kus van fleur en de rest van de familie!

• 15 Januari 2012 - 09:18

Jamie:

Heee liefje!!
    Super super vet allemaal! En je schrijft idd zo leuk! Hihi
    Kan echt niet wachten op de mooie foto's die je zelf maakt te zien en natuurlijk de shoot resulltaten! Nou schattie, geniet van SF !! En shopseeeeee en shoootse, xxxxx

• 15 Januari 2012 - 10:35

Hanneke Verhees:

Hoi Hanna, we volgen je reis via dit leuke reisblog. Fantastisch voor je om dit mee te maken. SFO, wel dicht bij Anastasia. Mocht je 2 jaar geleden nog niet naar toe van je vader......
    Laat maar weten waar we je foto s kunnen gaan zien.

• 15 Januari 2012 - 10:46

Omi:

Hallo lieverd, je maakt me blij met je verhalen over de rit naar SF.Ik ben n.l.erg verdrietig want een heel hechte vriendin van me is plotseling overleden en gisteren begraven. Ze staat op m'n netvlies en ben er veel mee bezig.Bedankt voor je opgewekte mail, geniet met volle teugen en dat doen wij met je mee ! Dikke knuf van ons 2tjes,je Opi en Omi

• 15 Januari 2012 - 10:55

Super dat je dit mee mag maken! Geniet ervan! Henny en Monique (uit Groenlo) xx

• 15 Januari 2012 - 11:04

Sectie Prinsenbeek:

Hé lieve Hanna,
    sorry voor mijn late reactie...ook wij hebben het druk haha. Maar wat een super avontuur joh...echt geweldig. Enne...hebben ze daar geen Piet Paulusma??? Maarja, die zit er ook wel eens naast haha. Maar inderdaad heerlijk die zilte zoute lucht....ohhhhh. Maar wij klagen niet hoor, we zijn net terug van onze wintersport en hebben het super gehad. Nog nooit zoveeeeeel sneeuw in mijn leven gezien. Thijs heeft gesnowboard en geskied. Ellis heeft voor het eerst skiles gehad en dat ging goed. We hebben ook enorm veel sneeuwstorm gehad, dus ze is ook getest op doorzettingsvermogen....nouwoe dat heeft ze wel hoor!!! En nu op naar de verjaardag van Thijs. Ze zijn hier echt aan het aftellen. Leuk hoor. Lieve Hanna, geniet van alles en iedereen om je heen, maak inderdaad 100.000 fotoos en reserveer vast maar wat plaatsen op die campsite!!!!! America, heer wie cum!!!! Hele hele dikke zoenen en tot gauw, xxxxDorienThijsEllisEdwinxxxx

• 15 Januari 2012 - 11:31

Jante:

Hee lieve hanna! wat geweldig!!! Who wat een avonturen echt super !!! nog lekker genieten meid!!!!
    dikke kus

• 15 Januari 2012 - 12:34

Oma En Opa:

Lieve Hanna,
    Gezellig druk hebben we het met twee kleindochters de laatste dagen.
    Gisteren van 13 tot 18 uur het
    rhönradturnen van Pleun in Raalte
    bewonderd, waar ze zilver veroverde
    en in maart naar het NK in Purmerend
    kan.Geweldig.
    Vanmorgen je verslag van vrijdag en
    zaterdag gelezen.Door je verhaalfragmenten maken we (ongeveer) alles mee. Fantastisch !!
    We kijken uit naar je foto's.
    Nog een mooi weekje en VEEL LIEFS
    van oma en opa.

• 15 Januari 2012 - 19:49

Floor:

Hi lieve Hanna,
    Wat een avontuur beleef je. Het is fantastisch om het aan de zijlijn mee te beleven. En nu sta je gewoon met de camper op het strand te chillen. Een goede plek om bij te komen van een dag hard werken!
    Veel plezier.
    XECSF

• 16 Januari 2012 - 19:11

Carolien En Gijs:

Fijn om je moeder, opa en oma en de rohnraderende Pleun te mogen zien. De vorige keer in Raalte hebben we naar jou gekeken. Pleun deed het heel goed. Jij ook hoor en lees ik.
    Eric is van zaterdag t/m woensdaochtend naar de beurs in eindhoven en dan van donderdag t/m zondag naar Kortrijk op een beurs in belgie. Vandaar dat de berichtjes alleen van gijs en mij zijn.
    Deze uitzichten en ervaring heb je binnen. Dat kan niemand je ooit afnemen!! lieve groeten