dag 9. Aftellen maar. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu dag 9. Aftellen maar. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

dag 9. Aftellen maar.

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

17 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Eeerst grote plannen voor veel shootings vandaag. Uiteindelijk toch een soort dagje vrij gehad. Omdat je telkens maar met de crew rondhangt voelt het niet heel vrij. Toch heb ik 1,5 uur van de dag goed besteedt door de pier op te lopen, foto's te maken, souvenir-shops in en uit te lopen en zeehonden te spotten (toen viel natuurlijk net mn camera uit.. Heb ik weer).
De rest van de dag was niks doen, genieten van de zon, op de camper passen, en proberen mn frans presentatie in m'n hoofd te stampen (wat echt nog totaal niet lukt helaas).

Hmm, ook stom.. Ik heb gewoon zo weinig gedaan vandaag dat t nu een heel leeg berichtje word.

Geen paniek, ik vertel gewoon wat we vanavond gaan doen! Namelijk: POOLEN
Eerst ergens eten, en dan de team-building versterken door een gezellig potje te poolen. Ik heb echt nog nooit in mn leven dat gespeeld. Dus dat wordt nog wat!
Daarna een camp-side zoeken dicht bij het 'plein' in Santa Cruz, en morgen laatste dagje werken (hopelijk). Nog 1 serie, een koude serie + wat makkelijke foto'tjes. En dan mogen we donderdag shoppen in ventura (zeiden ze volgensmij). Dan rijden we langzaam terug naar LA. En vrijdag nemen we t vliegtuig terug!

Het aftellen is begonnen, hoe gezellig het hier ook is. We zitten hutje mutje in een camper en elke dag op elkaars lip. Iedereen ziet ernaar uit weer in hun eigen bed te liggen, een warme vertrouwde douche te nemen en een gewoon ontbijt naar binnen te kunnen werken op een normaal tijdstip en niet half6 smorgens..
Nog 3 nachten, 3 dagen en dan 11uur in het vliegtuig. We vliegen op een gunstig tijdstip. En ik heb geen idee of we met de tijd mee of tegen de tijd in vliegen, maar de ervaren-vliegers hier, zeiden dat we een fijne vlucht zullen hebben. Dus daar vertrouw ik volledig op..

Ik zat te bedenken, ik maak voor mezelf vaak zulke dagboek-verhalen en die schrijf ik dan op in een schrift die ik nooit meer terug vind, en niemand ooit te lezen krijgt. Nu het zo openbaar staat blijkt dat mn verhalen nog leuk zijn om te lezen ook! Post ik ze niet voor niks. En ik vind het echt een goeie afleiding of manier om mijn hoofd leeg te maken.

Poe, zo zie je maar weer dat ik een heel stukje aan elkaar kan lullen, over een dagje niks doen.
Ik hoop dat jullie deze ook weer leuk vonden om te lezen! Want over een paar dagen is m'n Amerika tripje alweer voorbij. En sluit ik de blog af.
Wie weet dat ik ooit weer begin met schrijven of een blog bijhouden. Het bevalt me namelijk wel!

Heel dikke kus voor alle lieve vrienden en familie die ik toch wel heel erg begin te missen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Uit the west-coast.

  • 18 Januari 2012 - 09:53

    Omi:

    Surprise !!! Ihave got mail !! From Hanna...tears in my eys , thank you só much my dear .Have fun the last few days , take care , big hug from both of us with lots of love, your Opi and Omi

  • 18 Januari 2012 - 11:07

    Dr.Bt:

    Wat leuk dat je toch nog wat tijd hebt gehad om SF te bekijken. Leuke stad hè?
    Ik ben jaloers.... Kunnen ze mij niet gebruiken als model? Ik heb al samen met je vader besproken dat ze me kunnen bellen als er een model wordt gezocht voor een nieuw hamburgermerk.... Hij vond het ook een goed plan!

    Leuk om je verhalen te lezen en nog heel veel plezier de laatste dagen!

  • 18 Januari 2012 - 19:27

    Linda:

    Hanna! Ga genieten van je laatste dagen want voor je het weet ben je weer terug in NL en dan dacht je: was ik nog maar in America, hihi tip van mij! ;) Veel liefs, Linda

  • 18 Januari 2012 - 20:16

    Floor:

    Hoe moet dat Hanna, missen wij straks jouw gezellige verhalen over een groots avontuur? Als ik nu 's avonds op de bank zit en DWDD is voorbij, dan check ik jouw weblog. Over 3 dagen en 3 nachten val ik in een gat ... waar moet dat heen ;-)
    Veel plezier de komende dagen! XECSF

  • 18 Januari 2012 - 21:09

    Oma En Opa:

    Een verdiende dag van nietsdoen, Hanna. Terwijl wij dit lezen (woensdagavond pl.m.22 uur), maken jullie de laatste shoots of jullie hebben ze om 1 uur p.m. al achter de rug. Daarna een dagje vrij en op weg naar de Stad van de Engelen, zoals de
    Spanjaarden die stad ooit genoemd hebben. Ontspan je lekker en geniet
    van de vrije tijd en de reis !!
    Je vliegt met de tijd mee en komt derhalve 9 uur LATER in een regenachtig . mooi aangeharkt
    Nederland aan.
    Veel liefs van
    oma en opa

  • 18 Januari 2012 - 21:30

    Oma, Opa:

    LIEVE HANNA,
    We hebben net het mailtje gelezen dat je vlug bij een tankstation verzonden hebt. HEEL LEUK !
    Een knuffel !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Instagram: hannaverhees

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 26624

Voorgaande reizen:

09 Januari 2012 - 21 Januari 2012

CALIFORNIA RULES.

29 Juni 2012 - 30 November -0001

Geen reis, wel nieuwe avonturen.

Landen bezocht: