Dag 8, chique de friemel. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu Dag 8, chique de friemel. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

Dag 8, chique de friemel.

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

16 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Vandaag was eccccht leuk. Geweldige shoot, cool en mooi resultaat, super koud, hippe bikini's + andere setjes, en humor à la slecht, maar enorm grappig.

Nu zitten we in een restaurantje in santa Cruz, heel kunstig klein dorpje, en 'soulman' van Ben l'Oncle soul op de achtergrond.

Iedereen is tevreden met het resultaat en de backstage foto's zijn hilarisch. Het is een klein restaurant, met een gezellige sfeer, en wij vullen de ruimte met bulderend, uitbundig hard gelach. Ik zie er uit als een opgemaakte barbie in joggingbroek en hoge wollen sokken. Zal vast charmant zijn..

Vandaag hebben we in een hotelkamer geshoot, geshoot op het strand, bij het zwembad, bij een mooie oude auto, en in de duinen (zelf ge-improviseerde duinen). Realllyyyy nice. Toen we op het strand waren vroegen mensen eromheen 'are you a celebrity? Can i have your autograph?' Hahaha. Leuuk.
Ik voelde me vereerd.

Nou het is nu 21.02 precies, en we zitten in onze MOTEL-KAMER, ja meneer en mevrouw, u leest het goed. Een heel eigen kamer met ieder een 2persoonsbed waar afschuwelijk lelijke lakens op liggen, maar dat maakt allang niet meer uit. Ook hebben we de enorme luxe van de HELE nacht wifi. En we mogen zelfs uitslapen! Om half9 worden we pas weer opgepikt. Nou, mijn dag kan niet meer stuk. (Kon die al niet, na deze fantastische serie).

Nu vraag je je vast af, waarom mogen ze in een motel-kamer slapen? Omdat we vandaag gingen shooten in een kamer in dit motel, maar dat betekend dat je wel een kamer moet betalen, wat weer betekend dat je gewoon die kamer de hele dag en nacht mag gebruiken. Eerst zouden we gaan bowlen om wie er in de kamer mocht slapen.. Maar de fotograve en visagist waren het erover eens dat ze ons gunde een lekker nachtje in een normaal bed te kunnen slapen! Echt fijn!

Pfoe, ik ga zometeen heerlijk douchen, make-up en nepwimpers eraf halen, met versgewassen haren meteen in mn bedje, geen kou van de bus, of gedoe met een luchtbed die eerst nog moet worden opgepompt (zoals elke andere avond). Gewoon in mn eigen kingsize bedje in een verwarmde kamer. Wat heeeeeeerlijk! Nu kunnen we even bijslapen om morgen weer alles op alles te zetten voor een nieuwe, nog beter serie.

Nou, douche is vrij, en handoek en shampoo liggen klaar.
Heeel veeel liefs, tot over 4 dagen ofzo alweer? Ik heb geen tijdsbesef, en ik heb na vandaag geen hersencellen meer over (alles is doodgevroren) dus ik kan niet omrekenen van amerikaanse tijd naar nederlandse tijd.

Iniedergeval tot gauw.
xxxxxxxxxxxxxx dikke kus!

• 17 Januari 2012 - 06:55

Mamm:

Lief, wat weer een heerlijk verhaal...je hebt t verdiend....mmmm In Droomland in een motelkamer...XXXXXXXXX, Liefde, Liefs en knuf voor extra warmte en mooie dromen... tot later....

• 17 Januari 2012 - 08:29

Jamie:

Heeel lekker slapen hannie!! En zoals jij altijd zegt: HEEEEEL VEEEEEL LIEFDUH!! En kusjes! Xxxx (hier is het nu half 10 sochtends) xxxx

• 17 Januari 2012 - 12:55

Mamm:

Hee lieve celebrity van ons,goodmorning in Santa Cruz. Lekker warm en schoon geslapen in je kingsizebed? Klaar voor dag 9? Hopelijk zijn je hersencellen weer ontdooid....zodat je nog 4 dagen lekker kunt genieten....
    XXXXXXXXX

• 17 Januari 2012 - 18:41

Omi:

Hi lieverd, jij zorgt er voor dat als je jouw brief leest , je helemaal betrokken bent bij het wel en wee van je trip.Er gaat gewoon 'n film langs met 2 modellen in de hoofdrol ! Als je dus t.z.t. genoeg hebt van het modellenwerk , dan kun je zo je schrijverstalent in praktijk brengen . Dag schat, big hug , love you ! En natuurlijk ook 'n pakkerd van je Opi , die is apetrots op z'n oudste kleindochter !!!

• 17 Januari 2012 - 19:13

Oma En Opa:

Wat een leuk verhaal en na een lekker warm bad en bed kun je vast de volgende dagen weer aan. Geniet nog van alle nieuwe dingen en veeeeel liefs uit Groenlo

• 17 Januari 2012 - 22:18

Noes:

Hey mess,

Wat een verhalen! Natuurlijk onwijs leuk om te lezen, maar ik zeg meeten zodra je terug bent! Mag je me je verhalen in real life vertellen, en misschien zelfs naspelen ;)

Geniet nog ff!

xx

• 17 Januari 2012 - 22:19

Noes:

p.s. mijn typkunsten.. wat moet je d'r ook mee ;) xx

• 18 Januari 2012 - 08:12

Manon De Koning:

Hi Hanna,

Wat kan jij leuke verhaaltjes schrijven, echt vermakelijk om te lezen! Weet zeker dat jij heel leuke columns kan schrijven voor Cosmogirl ;-)
    Meis enjoy the rest of your stay in LA, geniet!!
    X

• 23 Januari 2012 - 07:47