dag 10, last but not least. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu dag 10, last but not least. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

dag 10, last but not least.

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

18 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

En dan is dag 10 aangebroken. Dag 10, die nu eigenlijk al voorbij is. Een productieve dag.. Tot 8 uur in bed gelegen, de wekker ging eigenlijk om 6 maar niemand ging er uit zichzelf uit dus werd het acht uur voordat er beweging kwam in de fleetwood.

Om 11.12 precies zijn we begonnen met shooten bij het zwembad, na een lekker ontbijtje en de nodige voorbereidingen was eerst het plan dat ik IN het zwembad zou liggen. Aangekomen bij het zwembad voelde ik met mn teen voorzichtig aan de rand de temperatuur van het water, waarna hij meteen bevroor. Ik kreeg de bibbers en hoopte hard dat ze bedachten dat het echt veeeeel te koud was in t zwembad.. De shoot verliep lekker, 8 setjes in 2 en een half uur. NOT KIDDING. Echt, we hebben zo snel geshoot, en t ging lekker! Elk setje weer was snel en makkelijk. En het zwembad-outfitje bewaarde ze voor t laatst. Mn vingers werden echt blauw werden van de kou, toen ze even het water raakte. De crew besloot toch maar dat het laatste setje ook NAAST het zwembad werd geschoten.

Om half2 vertrokken we naar Valentura, onderweg nog een paar geshoot. En de reis zou ongeveer 3,5 uur duren. Toen we de laatste foto hadden geshoot barsten we los! Heeerlijk, morgen vrij! We hebben t gedaan! WOEHOE. We hadden al 2 uur gerezen dus zouden nog 1,5 uur moeten. Tomtom gaf aan nog 5uur, oeps. Nu is het 10 over half10 en we rijden ein-de-lijk op het terrein van een te vet RV- beach- Resort. Heerlijk, tijd om een beetje te relaxen, uit te slapen en morgen te winkelen.. Rustig inpakken, en een laatste douche te nemen in de camper.

Daarna vrijdag middag, hopen op een goeie reis richting NL.

Nu is het half12. En kletsen we wat na, eindelijk avond eten.. Er hangt zo'n lekker relaxte sfeer, duidelijk einde van de reis, duidelijk alles af, duidelijk een goed resultaat. We zijn geslaagd.

Tot snel! Ik ga na-genieten van de hele ervaring, en t goed bevatten wat ik allemaal heb meegemaakt. Eindelijk tijd mn verhaaltjes over te lezen, en mails die ik heb gekregen te beantwoorden of af te lezen..
Even momentje voor mezelf.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 19 Januari 2012 - 09:25

Omi:

Hi lieverd, de laatste dag ....volop genieten , het is je gegund na al het harde , maar toch leuke , werk.Ik ga nu naar de yoga , vandaag de laatste druppeldag en morgen om 08.00u. in het ziekenhuis voor de staaroperatie aan r. oog.Ik zie er wél tegenop, ondanks de verhalen van anderen die zeggen dat het erg meevalt.Dus...met opgewekte tegenzin ! Dag hoor, big hug, je Omi

• 19 Januari 2012 - 11:44

Opi:

Schattebout , pak je laatste kans om nog een echte lekkere vette amerikaanse hamburger op te smikkelen . Dat is de beste raad die ik je kan geven , Opi . De garoeten van ons .

• 19 Januari 2012 - 12:28

Mamm:

Raad van je 'mammi':
    Hij is een lieverd maar luister niet naar je Opi :-)
    Geniet van vandaag: een welverdiende shopactie met de hele crew...
    En lekker tot heel snel XXXX

• 19 Januari 2012 - 15:47

Opa En Oma:

Heb je nog lekker nagenoten? Nog eventjes en je Amerikaanse avontuur is weer voorbij. Geniet nog van het shoppen en van de hele crew.
    Liefs en knuffels xxxxxxxxxxxxxxxx

• 19 Januari 2012 - 16:38

Linda:

Wow wat is het snel gegaan. Ik kijk uit naar de foto's in de CG!

Een goede terugreis gewenst met z'n allen.

Groetjes x Linda

• 19 Januari 2012 - 22:36

Sectie Prinsenbeek:

Hi lieve Hanna,
    Jeetje zeg, wat gaat het toch allemaal snel en wat heb je superveel gedaan!!! Inderdaad zijn we benieuwd naar de resultaten. Geniet nog van je laatste nacht in de camper!! Een vliegtuigstoel is misschien nog minder comfortabel??? Maakt allemaal niets uit....jij hebt een ervaring opgedaan die niemand je meer afneemt. Topgirl!! Lieverd, een hele goede terugreis en laat je lekker onderdompelen in het warme bad van thuiskomen!!!!! Welterusten (ik ga nu slapen...) xxxDorienThijsEllisEdwinxx