dag 4. 'going places, with smiling faces' - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu dag 4. 'going places, with smiling faces' - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

dag 4. 'going places, with smiling faces'

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

12 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Hahaha dat staat achterop de bus.
'Going places with smiling faces'

Gisteren was het 11uur toen we naar bed gingen, en vandaag ging de eerste wekker al om 10voor5. pfoe, nu een klein dipje in de dag! We shooten in de woestijn, gisteren was het koud en moesten we shorts + bikini's aan. Vandaag is het bloedheet, en schieten we in dikke truien + jeans. Hell yeah, goodlife?
Tijdens het foto's maken in the desert trokken we veel aandacht, rond een uurtje of 2 kwam er een enorme groep jongens aan die echt allemaal foto's namen. Tja. Handug. Ook de chinezen waren verbaast dat we daar met dikke kleren foto's stonden te maken.
Nu heb ik eventjes pauze, want zijn ze rachel aan het shooten.

Het voelt wel goed! Want zijn al een hele serie verder gekomen vandaag!
Hopen om 6uur 's avonds een punt achter deze shoot te kunnen zetten, en naar een place to eat opzoek te gaan! Dan kunnen we in de camper nog een 'sleepytime'-theetje drinken en lekker naar dromenland. Ik gok dat we morgenochtend weer vroeg gaan shooten, want ze zagen vanochtend mooi licht in een dorpje (nouja, een 'dorpje' voor amerikaanse begrippen dan). De zon kwam rond 7u AM daar heel mooi boven de bergen uit!
Ik heb het gevoel dat dat weer een vroegertje word.

Ik zie ze terug komen lopen uit de zand vlakte.. Dus dagg,
Wij gaan weer opzoek naar een ander mooi plekkie. Don't forget; 'we are going places, with smiling faced.
That's for sure.

pfoe, nu 8uur, en we zitten aan t avond eten! Ik denk niet dat we vroeg naar bed kunnen vanavond, helaas..

Vandaag was hard werken, maar heb allemaaal nieuwe verhalen voor als ik thuis ben! Ik stond me toch een potje te trillen op mn benen.

Nouja, dagg! Tot gauw maar weer.
En echt heeel lief en leuk alle reacties :)
Heeeel heeeel lief!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 13 Januari 2012 - 08:27

Juuuuuuud.:

Hoi Snoes.
    klinkt geweldig. Tot snel alweer.
    Dikke kus van Judith.

• 13 Januari 2012 - 13:19

Linda:

Super leuk Hanna! Ik kijk elke keer weer uit naar je berichtjes. Leuk! Ben vooral ook benieuwd naar het eind resultaat van de shoots, maar het zal zeker weten wel mooi worden! Ga nog lekker genieten want voor je het weet is het weer voorbij. Have fun! XX

• 13 Januari 2012 - 16:06

Jante:

super meid!!!!

• 13 Januari 2012 - 18:27

Opa En Oma:

Lief meisje,
    Hard werken is gezond, maar wel op tijd rust nemen, anders hou je het niet vol. Geniet met volle teugen.
    Veel liefs van de Grolse senioren
    opa en oma

• 13 Januari 2012 - 19:46

Pleun:

hee hanna!!!
    klinkt goed+vermoeiend
    we hebben vandaag de glamour opgehaalt!
    nou.. het is maar een fotootje..
    haha.. slecht hoor! ;-)
    de honden missen je ook heel erg.
    ze zijn de hele tijd aan het zeuren!!
    hier is het ook heel druk...
    maar dan met school! :-(
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 15 Januari 2012 - 21:35

Levine & Marijn :

Wow! Hanna in LA!!!
    We zijn zooooo trots op jou!
    En je schrijft ook zo leuk!!
    Succes en geniet!!! XXXXXXXXXXX

• 16 Januari 2012 - 19:04