dag 2. het begint nu echt! - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu dag 2. het begint nu echt! - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

dag 2. het begint nu echt!

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

10 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Goeiemorgen! 9.20 AM.
We waren al vroeg wakker, lang leve de jetlag!
Eigenlijk is het een beetje tijdreizen. Het is hier 9uur vroeger.

Nou, koffer terug ingepakt! Ik verdien daar echt een medaille voor, op z'n minst.

We zijn ready voor de echte road trip!
Ik hoor de crew ook naar de lobbi komen.
Dus dagggg, tot gauuuuw!

Ohja, ik ben dus een sukkel, want had een nieuwe LANGE update getypt gaat er wat mis met de verbinding: dag leuk berichtje.
Sorryyyy!

  • 10 Januari 2012 - 17:28

    Pleun:

    haha, heel grappig..
    als jij iets typt staat er bij ons dat het van 9 uur geleden is...
    inderdaad
    dat tijdreizen klopt!

  • 10 Januari 2012 - 17:29

    De Moeder Van....:

    Bericht van de Dokter: De USAWifi heeft zich hersteld...
    Nieuw verslag staat on line ....
    En liefste Hanna, Ik vind de Medaille dik verdiend! En dat sukkelige ligt niet aan jou hoor schatje.....
    XXXXXXXXXXXXXX

  • 10 Januari 2012 - 18:14

    Leonie:

    ha die Hanna,

    goed bezig jij! Geniet ervan tussen al dat harde werken door!.
    En het resultaat gaan we vast ergens bewonderen toch!
    Have fun, en CU
    X Leonie

  • 10 Januari 2012 - 19:26

    Luigi:

    Haha Hanna weet zeker dat het niet aan jou ligt maar denk dat het netwerk het gereis allemaal niet meer bijhoud. volgens mij is je berichtje blijven hangen in Burkina Faso Afrika, kijk maar naar het begeleidende kaartje van Google.
    Hoop dat je het leuk hebt gehad vandaag...Enjoy your stay!! Groetjes

  • 10 Januari 2012 - 20:40

    Floor Verhees:

    De eerste indruk van je reisverslagen is als een heerlijk luxe vakantie. Wacht maar tot de camper voorrijdt, haha. Gelukkig ben je nu een kanjer in het in- en uitpakken van je koffer. Jou kan niets meer gebeuren! Eén nacht op een echt bed heb je in ieder geval binnen, net zoals de een frisse duik in het zwembad. Ik neem aan dat je een bezoek aan StarBucks ook niet voorbij hebt laten gaan. Het begin is goed en dat is zóóóó belangrijk!
    XFloorEdwinCato&Sjors

  • 11 Januari 2012 - 17:56

    Lonneke:

    hoi Hanna ik volg je ook en hier bij ben je uitgenodigd voor mijn verjaardag. Ik wordt een tiener !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wacht op je nieuwe bericht!

  • 11 Januari 2012 - 18:33

    Update:

    Hanna zit in de desert en heeft geen WIFI dus kan zelf vandaag niet voor een update zorgen... Het gaat goed, het is er heel mooi, een wild life!

  • 11 Januari 2012 - 18:41

    Jante:

    Super meid <3 geniet er nog lekker van!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Instagram: hannaverhees

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 26627

Voorgaande reizen:

09 Januari 2012 - 21 Januari 2012

CALIFORNIA RULES.

29 Juni 2012 - 30 November -0001

Geen reis, wel nieuwe avonturen.

Landen bezocht: