Begin van het begin. - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu Begin van het begin. - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

Begin van het begin.

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

06 Januari 2012 | Nederland, Arnhem

Pfoe, ja hoor. Ik begin de site een beetje te snappen.. Nu voor jullie duidelijkheid: Bij het kopje 'reis' vind je een korte inleiding over de reis die ik ga maken.
En bij het kopje 'reisverslagen' vind je de updates van mijn reis..
Hieronder nog een standaard introductie van 'waarbenjij.nu':

Welkom op hannaverhees.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverlagen, foto's en video's van Hanna lezen en reacties plaatsen.
Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van Hanna schrijf je dan in voor de mailinglist van Hanna en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Via je mobieltje op de hoogte blijven van elk nieuw reisverslag? Stuur een sms START FOLLOWING HANNAVERHEES ON naar 1008. (EUR 0,55 p.o.b. max.1 per dag. Lees de voorwaarden)
Veel plezier!

• 07 Januari 2012 - 13:10

Omi:

Lieve schat wat wordt het nu ECHT ! Ik hoop het allemaal te kunnen volgen want van H,F en T heb ik geen snars verstand ! Ik heb je Engelbewaarder extra aanbevolen je goed in de gaten te houden en voor je te zorgen ! God bless you ! Dikke knuf in je koffer , we love you , Opi en Omi

• 08 Januari 2012 - 15:24

Oma En Opa:

Lieve Hanna,
    Oma en opa wensen je "een behouden vaart".
    Geniet van al het moois en al het nieuwe dat je ervaren mag.
    Good goan !

Kusjes van
    oma en opa

• 08 Januari 2012 - 15:46

Linda :

Hoi Hanna.
    Leuk dat je een pagina hebt aangemaakt. Ik ga je zeker volgen via deze pagina, leuk! Heel veel succes en geniet ervan.
    Groetjes Linda

• 08 Januari 2012 - 22:58

Opi En Omi:

Dag lieverd, goede reis en happy landing !