America, SF, day seven already. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu America, SF, day seven already. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

America, SF, day seven already.

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

15 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Poe hee, time flies!
Echt waar, wat gaat de tijd snel. Er is alweer een week voorbij. Een week, die als ik terug denk, zelfs voelt als een maand. Als we hier een dag nabespreken voelt het alsof we activiteiten hebben gedaan die je ook in een maand kan doen. Zoveel, en onvergetelijk! Ik zou eerst voor mezelf een dagboek bijhouden, maar heb er gewoonweg geen tijd voor gehad. Dit is leuker, en ik typ sneller dan ik schrijf (!!) (Wat gaat er mis? Haahaha). Maar iniedergeval ik denk dat ik dit ook als een soort dagboek beschouw, dat is kei leuk. En waarschijnlijk als ik wat terug lees, denk ik; hanna wat heb je nou weer geschreven?!
Maar we'll see, ik heb nog geen tijd gehad uberhaupt iets terug of over te lezen. Alleen krijg ik, wanneer er wifi is, alle leuke reacties binnen via de mail. Het liefst wil ik iedereen persoonlijk bedanken en iets leuks terug schrijven en wie weet heb ik daar tijd voor als ik weer in nederland ben. Maar nu is het zo vol en druk en kan ik elke dag maar een paar mensen mailen of pingen of schrijven.

Mama staat op nr. 1. Die houd ik t meeste op de hoogte, dus als je iets wilt weten of iets wilt vragen kun je altijd haar contacten! -promoten-

Maar vandaag was zo leuk! We hebben een San Francisco tour gehouden while shooting een serie. (Ohja, kom ik nu achter dat je san francisco schrijft met dubbel 'c' en niet dubbel 's', sorry). Eerst gingen we naar de golden gate, in onze zomerbroekjes stonden we daar te bevriezen, we namen zo enthousiast mogelijk foto's en imiteerde de chinezen die altijd een miljoen keer klikken op dat knopje van hun camera, wanneer ze foto's nemen van zo'n beroemd iets..

We waren vandaag echt bezienswaardigheden, we reden rond de middag naar de echte stad, iedereen had zin om San Fransisco in te gaan. Op naar pier 39, daar stonden we tussen de acts; van circus artiesten tot dansers, ons kunstje te vertonen: in korte broek of jurkje en de nieuwe zomertrends zo vrolijk en opgewekt mogelijk te kijken naar de fotograve. Mensen bleven staan, lachten ons uit of toe, started asking questions, en namen foto's. We waren lachwekkend en opvallend.

Maar tegelijk stonden we echt te bevriezen. In het begin overleefden we nog het weer. Maar aan het einde van de dag voelde het als -20, toen we nog even alles uit de kast moesten halen om het beste resultaat en een opgewekt perfect einde gingen fotograveren voor deze coole serie.. Het zijn wel heeeeeel toffe foto's geworden, waar we duidelijk fun hebben.

Nu zitten we weer op de camp-side aan het strand, en het waait echt heeel hard. Alle foto's van de week worden na-besproken en bij sommige hard gelachen.
Eerst zou er sushi besteld worden, nu gaan we toch (waarschijnlijk) even de stad in om daar wat te eten.. Gezellig laatste dagje sf, want morgen gaan we naar n plaatsje hiernaast ergens. De rest van de avond gaan we nuttig besteden, het word een bankhang avondje in onze luxe camper, met een filmpje, country muziek en vooral goeie humor.

Dit was het voor vandaag. Lots of love, en ik wil iedereen nog een keer bedanken voor alle lieve en leuke reacties! Ik word daar helemaal vrolijk van wanneer ik die lees. Echt merci beaucoup!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


  • 16 Januari 2012 - 12:32

    Pleun En Yara En Mo:

    Heeeeeeeeeeeee
    Wat ben je maar kort in san Francisco!
    Wel flauw hoor...
    Wij zitten nu op school!
    Ben je al wakker? Of mag je'uitslapen'?
    Yara wenst je nog veel plezier!
    Monique is jaloers maar wenst je wel ook heel veel plezier!
    Pleun mist Hanna
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 16 Januari 2012 - 15:14

    Mara:

    Hi, we hebben vandaag even op facebook gekeken voor een digitale update. Leuk, wel even schrikken van die verloving. Nog gefeliciteerd ; )
    Je vader doet het ook leuk hoor, op foto's. Met helm, plaksnor en gekke bek, dat trekje hebben alle Verhezen volgens mij. Gelukkig voor jou (en cosmo girl) slaat het een generatie over. Have fun, Mara


  • 16 Januari 2012 - 18:32

    Fleur:

    Hannaaaa!
    Wat een super super super tof verhaal weer. Echt nogmaals: wat een ervaringen. Je verhalen zijn super om te lezen. De beschrijvingen zijn zo goed en leuk dat het af en toe voelt alsof ik er ook heb rond gereden in de tourbus! Geweldig, maakt mijn schoolleventje ook een stuk aantrekkelijker. Ik ben super benieuwd naar de foto's! Geniet van deze week. En we spreken elkaar zodra je terug bent en bent bijgekomen van de reis. ENJOY!

    Heeeel veel liefs uit het koude kikkerlandje aan de andere kant van de wereld. xxx Fleur

  • 16 Januari 2012 - 18:42

    Omi:

    Ja die chinezen weten wel waar ze naar kijken moeten !!!!! Ben je intussen weer 'n beetje warm geworden ? Misschien helpt touwtje springen ??? Bey bey darling , lots of love back and a kiss on your very nice nose !Omi

  • 16 Januari 2012 - 19:15

    Carolien En Gijs:

    gaaf!

  • 16 Januari 2012 - 19:37

    Opa En Oma:

    Wat een power. We worden steeds nieuwsgieriger naar de foto's!!!
    Geniet er nog van want de laatste dagen van deze reis vliegen nog veel harder. Veel liefs en kussen van
    opa en oma

  • 16 Januari 2012 - 21:37

    Cristina:

    Heey hanna!!!
    Oh echt super leuk!! dit is de eeste die gelezen heb... Maar wel echt leuk.
    Klinkt idd als veel drukke dagen maar wel super gaaf!!! Ik dacht dat het daar veel warmer zou zijn :)
    Heel veel plezier!!!! Ik ga dit echt bij houden met lezen is echt leuk!!!!
    Kusss.

  • 16 Januari 2012 - 21:43

    Floor:

    Nou jaaaa, time flies indeed. Ben je al over de helft van het Amerika-avontuur. Uit je verhalen op te maken, smaakt dit naar meer! Go for it girl. Ondertussen zitten hier heel veel mensen weer met smart op jou te wachten om je weer te zien, te horen en te knuffelen ;-). XECSF

  • 17 Januari 2012 - 04:24

    Marijke :

    Lieve Hanna, Mijn briefje hoeft niet helemaal de plas over!!! Evert en ik hebben eindelijk alles gelezen. We hebben er van genooooten. Wat kun jij goed schrijven zeg. Dat heb je van geen vreemde, dat weet ik maar al te goed. Je moderne taalgebruik vinden wij, amerikanen, zo enig, of moet ik zeggen "vet?" Je gooit alle talen door elkaar zonder fouten.

    Geniet, geniet, Hanna; maar dat doe je eigenlijk al en met volle teugen. Verslik je niet.
    Met een zoen van ons.
    Marijke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Instagram: hannaverhees

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 26629

Voorgaande reizen:

09 Januari 2012 - 21 Januari 2012

CALIFORNIA RULES.

29 Juni 2012 - 30 November -0001

Geen reis, wel nieuwe avonturen.

Landen bezocht: