dag2, verder. 'Ready for some real country?' - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu dag2, verder. 'Ready for some real country?' - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

dag2, verder. 'Ready for some real country?'

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

11 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Dag 2, 10januari on the road.
Het is nu: 17.20.

Ik schrijf nu al een berichtje, want nu heb ik alle tijd!

Ik ben nu op weg naar death-valley , of nouja daar in de buurt, er staat cowboy muziek op de achtergrond: 'Cowgirls don't cry'- word hard meegezongen door de crew, we houden de vaart erin! En zo rijden we richting de woestijn. Ongeveer elk uur komen we in zo'n andere soort natuur! Ik heb al in 2 dagen over de 70 foto's gemaakt, dus ik kan straks alles in geur en kleur vertellen! De ene keer is het zo plat en groen als Nederland, de andere keer rijden we door de bergen met een paarsachtige lucht en langs grote meren. Echt wauw!

Wat een ervaring, de afgelopen 3uur heb ik mn frans-presentatie een aantal keer over te lezen. Zo voel ik ook mee met de mensen die naar school moeten nu!

Vanavond staan we op een camp-side. Een soort camperplek, helaas zal er geen wifi zijn! Dus het gaat nog even duren voordat ik dit nieuwe reisverslag op de waarbenjij.nu zet.. Jullie zullen 't wel merken :)

Vandaag begon de dag rustig, om 6uur werden we wakker. Gisteravond zijn we rond 7uur in slaap gevallen, tevreden en voldaan van een lange dag reizen. We begonnen deze ochtend met een typisch amerikaans ontbijt, 2 fried eggs met iets van aardappel en toast. Nou aardappel in de morgen vonden we toch geen succes.. Verder zijn we rond half10 met de taxi opgehaald om vervolgens 2uur te wachten bij een enorme 'camper-verhuur/verkoop'-zaak. Wauw joekels van een dingen stonden daar. En wij kregen de grootste mee!
Om half3 gingen we eindelijk opweg, op weg naar de wallmart om de koelkast eens goed vol te laden. Natuurlijk ook gezond eten voor de modelletjes. Maar pfoe hee, amerika heeft overal enorme hamburgers, vette snacks, en koekjes met overbodig veel suiker erin. We moesten zelfs naar een aparte winkel om wat wortels en lekkere avocado+kaas te kopen!
Dat is toch wel een heel verschil vergeleken met Nederland.. Net zoals het kraanwater en douchewater wat hartstikke vol met chloor zit.

In de camper met de crew hangt zo'n lekkere sfeer, levensverhalen worden gedeelt, muziek-tips worden uitgewisseld, verbazing over de grootte van de camper (hij is HUGE) en de mooie natuur is van iedereen af te lezen, de vakantie-sfeer is te merken terwijl we morgen hard aan de bak gaan!
Ik geniet met volle teugen, dit is een one-life time experience, en dat word me telkens ingefluisterd.

Nu is het buiten toch wel erg donker, en gaan binnen de lichten aan. Tijdschriften worden uit de koffers gehaald en meningen over series worden besproken. Conclusie 'met slecht haar is een foto zowiezo geen succes'.

Er word geroepen dat we over een halfuurtje op de plek zijn waar we gaan overnachten! Dat word afronden, want nu komen de slingerweggetjes. En ik ben m'n anti-wagenziek-pilletjes vergeten.. Handig Hanna!

Nou, tot heeel snel en ik zal vast de dagen bijhouden ookal heb ik geen wifi. Dan komen ze er later op te staan!

Ik mis iedereen wel al hoor.

tot snell! Liefssss xxxxxxxxx Hanna

  • 12 Januari 2012 - 13:16

    Omi:

    Hi lieverd, wat een verhaal en wat 'n ervaring doe je op ! Zoals je al zegt "once in a lifetime ' , zuig het op en koester het gevoel van zelfstandigheid / volwassenheid .Het is 'n leerproces,doe er je voordeel mee. We genieten van je spontane schrijfkunst , dikke knuf, Opi en Omi

  • 12 Januari 2012 - 22:09

    Jante:

    whooo skat echt super!!! echt weer een super verhaal!!! geniet er lekker van!!! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Instagram: hannaverhees

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 26623

Voorgaande reizen:

09 Januari 2012 - 21 Januari 2012

CALIFORNIA RULES.

29 Juni 2012 - 30 November -0001

Geen reis, wel nieuwe avonturen.

Landen bezocht: