Dag 12-1=11 - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu Dag 12-1=11 - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

Dag 12-1=11

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

20 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Vandaag mochten we lekker uitslapen. Lang leven ons slaapritme, en wekte me om 8uur. Ik draaide me om en zag Rachel al om zich heen kijken. Tot een uurtje of 10 hebben we lekker kunnen soezen in bed. Niks doen, wifi'en, relaxen en half-slapen. Toen we smorgens rustig naar buiten gingen scheen de zon en floten de kolobrie's ons tegemoet. Ik snoof de lucht op van vakantie.. Het relaxte gevoel van niks doen.
Geld uitgeven, en shoppen in een gezellig stadje, met gewoon makkelijk 1winkelstraat dus ben ik er zeker van dat ik niet verdwaal.

Eerst hebben we ongeveer 2uur in Urban Outfitters rond gelopen, gezocht, en gevonden wat iedereen wilde. Toen heel gezellig geluncht, laatste dag, op een terrasje, MET zon! Heerlijk.

Toen we weer op de camp-side aankwamen begonnen we met inpakken, afhalen van alle foto's die we op hadden geplakt op de kastjes, het schoonmaken van de vloer, de afwas die telkens niet gedaan werd, het eten opgegeten wat nog in de koelkast lag en alle telefoons en camera's opgeladen.

Nu is het echt tijd om te gaan, de plannen voor morgen worden besproken, de wekker word gezet; kwart voor 5. Half6 weg. En dan rijden we naar LA om onze geliefde camper terug te brengen.. Afscheid te nemen van de fleetwood, en op naar the airport, voor n lekker vluchtje naar ons kikkerlandje.

Deze avond hebben we gezellig wat gegeten. Goeie humor, een chagerijnige ober, haar in de zalm, en een gratis kopje koffie.
Wij zijn de 7 nederlands in town, en de taxi-bedrijven staan te popelen ons heen en weer te rijden..

Mn vingers doen pijn van t typen, ik heb spierpijn in mn nek, en die 'black tea' hier is niet te zuipen.

Ik heb een geweldige tijd gehad, veel geleerd, nieuwe ervaringen opgedaan, en ben eindelijk weer in de USA geweest.

Ik vind t jammer om naar huis te gaan, het leven gaat weer beginnen maandag.
Ook vind ik t leuk iedereen weer te zien en te knuffelen.
Tot morgen. Ik ga pitten, laatste nachtje op ons halfvolle opklap-luchtbed. Jullie eeen fijne dag toegewenst!
Tot gauuw, love love love. Xxxxxxxxxxxxxx

  • 20 Januari 2012 - 21:10

    Opa En Oma:

    Een heel goede en gezellige reis naar ons regenachtig landje. Geniet er nog van. Welkom thuis. Hele flinke knuffels en dikke zoenen van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Instagram: hannaverhees

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 26609

Voorgaande reizen:

09 Januari 2012 - 21 Januari 2012

CALIFORNIA RULES.

29 Juni 2012 - 30 November -0001

Geen reis, wel nieuwe avonturen.

Landen bezocht: