On My Way - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu On My Way - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

On My Way

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

09 Januari 2012 | Nederland, Schiphol


De dag is aangebroken, vannacht hebben we met zn allen nauwelijks geslapen, papa en mama van bezorgdheid, en gewoon omdat dit een nieuwe stap is in het loslaat proces. Ik, omdat ik zenuwachtig ben maar benieuwd naar wat er komen gaat tegelijk, Pleun lag lekker naast mij vannacht, door haar langzame ademhaling werd ik ook rustig, en ben genoeg uitgerust om de dag door te komen. We zijn bijna bij het vliegveld. Eigenlijk word ik misselijk van blackberry'en in de auto, maar vooruit. Ik wil iedereen nog een keer heel erg bedankt voor alle leuke en lieve succesjes!
Als het goed is heb ik wifi in het hotel waar ik de eerste nacht ga slapen, dan zal ik (als mijn blackberry de vlucht overleeft natuurlijk) een update geven.
Een hele dikke kus! En tot snel.

  • 09 Januari 2012 - 08:47

    Mara:

    Hoi grote (and almost famous) nicht,

    Goede vlucht gehad? Samen met de crew en het andere model? Ben erg benieuwd naar hoe het je vergaat en zal je nauwgezet volgen. Geniet van wat komen gaat en tot snel, xMara

  • 09 Januari 2012 - 10:39

    Sectie Prinsenbeek :

    Hoi lieve Hanna, lees net je eerste verslagje. Ik kan me voorstellen dat je bijna niet hebt kunnen slapen vannacht!!! Wat een avontuur ga je aan zeg. Wij denken alle dagen aan je en gaan je helemaal volgen. Heel veel plezier en geluk!! Hele hele dikke zoenen uit prinsenbeek xxxxxdorienthijsellisedwinxxxxxxx

  • 09 Januari 2012 - 14:07

    Carolien Eric Gijs:

    heel veel succes en veel plezier in de USA. Marty le Gray de jongleur bij de Houthakkersroadshow is geboren in San Jose, ongeveer 100 km van los angelos. Hij heeft ook lang in LA gewoond. Hij wenst je ook veel succes en veel plezier!! Geniet ervan, je wordt een wereldmeid nu (was je natuurlijk al op een andere manier) Lieve groeten Eric, Carolien Gijs

  • 09 Januari 2012 - 15:03

    Rieky Van Elk:

    he lieve hanna geniet geweldig en heel veel succes!!

  • 09 Januari 2012 - 18:59

    Je Zuske:

    als je dit leest ga ik slapen en heb jij nog een halve dag!
    succes!!!!
    mama heeft een site ontdekt waar we de vlucht op de kaart kunnen zien&waar het vliegtuig nu is.
    je heb t al een heel stuk gehad en misschien loopt het iets van 7 minuten in!!!!
    heel veel plezier en succes de laatste uurtjes..
    ik hoop dat je een beetje uitgerust bent!
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 09 Januari 2012 - 19:12

    Arjan:

    Hoi Hanna,

    Heel veel plezier en probeer tussendoor te genieten van het prachtige Californië!

    Groeten
    Arjan

  • 09 Januari 2012 - 19:27

    Kathy Hofs:

    Heey Hanna!!!
    Heel veel suc6 in amerika! Wel gaaf hoor zo'n reis!!!Zit je in je eentje in het vliegtuig????
    Ik snap wel dat je ouders een beetje bezorgd zijn, amerika is niet echt een klein eindje....Maar ze zijn vast ook heel erg trots op je!
    En ik ben blij dat ik zo'n coole buurmeid heb!!!
    XXXXXX

  • 09 Januari 2012 - 19:39

    Lonneke:

    veel geluk in Amirika van je kleinste grote fan

  • 09 Januari 2012 - 20:12

    Mammmm:

    Whoopwhoop...Je bent goed geland...kunnen we (misschien) rustig slapen ;)
    Liefie, jij nog een hele fijne dag en tot mails later....
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 09 Januari 2012 - 20:46

    Oma & Opa:

    Lieve grote meid,

    Zo juist gelezen dat je goed geland bent en waarschijnlijk nu de douane-formaliteiten achter de rug hebt.
    We zijn benieuwd naar je ervaringen
    met de lange vlucht en naar de eerste
    indrukken van LA. Een goede nachtrust zit er nu waarschijnlijk wel in, denken we.
    Een dikke knuffel van
    oma en opa.

  • 09 Januari 2012 - 22:52

    Jante:

    Oehh lees dat je goed geland bent!!! Echt super geniet er lekker van kijk uit naar je voglende berichtje!!!
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanna

Instagram: hannaverhees

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 26627

Voorgaande reizen:

09 Januari 2012 - 21 Januari 2012

CALIFORNIA RULES.

29 Juni 2012 - 30 November -0001

Geen reis, wel nieuwe avonturen.

Landen bezocht: