dag3 - so far, so good. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu dag3 - so far, so good. - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Hanna Verhees - WaarBenJij.nu

dag3 - so far, so good.

Door: hannaverhees

Blijf op de hoogte en volg Hanna

11 Januari 2012 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

We staan op de IndianHillRanch (google maar 's) camp-side, zonder wifi, maar met electriciteit, wilde honden, ander wildlife en buren die hier al meer dan 2 jaar wonen(!).

Wat een nacht, het is 5 uur smorgens, en gisteravond had ik nooit verwacht dat we nu al klaar wakker zouden zijn. Eigenlijk werden rachel en ik om 4uur al wakker gehouden door de kou, we kropen dichter tegenelkaar aan, maar we bibberden nogsteeds in ons bedje, het luchtbed kraakte wanneer we omdraaiden en we hoorden de andere mensen zacht ademen, of de wc doortrekken. Nu is iedereen wakker, en begint met douchen voor de reis naar het echte werk. Jaja, woestijn here we come.

Oh, plans change. Het is half7 en we wilden wegrijden, toen de zon een beetje op kwam gingen we toch de plek een beetje verkennen, en we gaan de 1e shooten. Woehoeee.

Woehoeeeee wifi!!!
Tijd om de update van vandaag up te daten.
Heerlijk dagje shooten, zijn langs super mooie gebieden gekomen!
Het is zo anders dan in nederland!!

Nou jongens, EINDELIJK DINNER.
EEN VETTE AMERIKAANSE HAMBURGER WITH MUSHROOMS.
HMMMM,
Morgenochtend word weer touwtje springen.
Heeel dikke kus en tot gauw!
xxxxxxxxxxxxxxxx

• 12 Januari 2012 - 07:07

Mamm:

Hee lief wat schrijf en beleef je mooie verhalen. XXXXXXXXXXXX

• 12 Januari 2012 - 08:47

Mara:

Wat een leuk avontuur ben je aan het beleven! Ook leuk om te lezen. Al ben ik stiekem wel een beetje jaloers. Altijd al gewild met een camper door Amerika heen cruisen. Jaap trekt het minder helaas. Misschien als Sep en Lin ouder zijn, dat we 'm kunnen overtuigen.
    Wij beleven hier ons eigen avontuur met als hoogtepunt het kinderfeestje van Sep morgenmiddag. Je vader komt helpen om 10 jongens in het gareel te houden. En letterlijk, want ze krijgen een soort combat training. Voor Jaap en Louk hebben we helmen en soldaten jasjes met bijpassende plaksnorren. Ben heel benieuwd. Go easy on the burgers ; )

• 12 Januari 2012 - 11:56

Floor:

Hi Hanna,
    Jouw uitzicht is nu toch heel anders dan het mijne. Ik zit hier te lunchen achter mijn bureau en kijk uit over een verkeerskruispunt. Nee, dan het uitzicht van IndianHillRanch. Heb even gegoogled. Lijkt me een uitstekende kampeerplaats. Iets voor het brussenweekend, haha? Volgens mij hoeven we alleen maar Jaap te overtuigen. De rest vindt dit zeker toppie. Zo, nu de boterhammen opeten en weer aan het werk ;-) Net als jij! Veel plezier .... xxxecsf

• 12 Januari 2012 - 14:15

Oma En Opa:

We hebben Tehachapi, waar de IndianHillRanch campsite ligt, eens gegoogled. We troffen daar 26 prachtige foto's aan. Fantastisch, Hanna. Geniet ervan en wij genieten
    van jouw levendige verslaggeving.
    Succes met de shoots !
    Een flinke knuffel van ons is een dekentje tegen de nachtelijke kou.
    Oma en opa

• 12 Januari 2012 - 14:18

Mama Jo:

@Mara en Floor, Ik zeg: DOEN...ben er helemaal voor in... enne... ik denk dat we aan 2 campertjes van het formaat van Hanna's crew wel genoeg hebben...... Jaap, dat lijkt je toch wel wat ...als klein jongetje droomde je er toch wel van om in zo'n grote truck te mogen rijden.... Hanna, en vanuit het brussengebeuren kun jij dan rustig een paar shoots doen hoor...Jouw dag begint bijna terwijl mijn werkdag er officieel op zit, maar je kent me, ik moet nog even een paar dingetjes afronden. Nu eerst de honden... tot mails of sms en nu alvast een paar fijne xxxxxxxxxxxxxxxxxx op deze site.

• 12 Januari 2012 - 14:46

Carolien:

genieten Hanna!!!

• 12 Januari 2012 - 14:52

Familie Verhalen:

Oh ja en natuurlijk ook van ons, naar voorbeeld van oma en opa een portie knuffels.... voor nog meer warmte 's nachts...leg die van de honden maar achterop...warme voeten zijn heel belangrijk :-)

• 12 Januari 2012 - 19:18

Minke:

ik vind dit zo cool dat een 'like' op facebook het niet kan beschrijven!

• 12 Januari 2012 - 20:13

`Doete:

He meisje..
    ben zeker benieuwd naar de foto's echt super vet allemaal..
    geniet lekker meis.

xx

• 12 Januari 2012 - 22:11

Jante:

Ben benieuwd naar de gave foto´s!!! lekker genieten meis!
    dikke kus